درد دل مردم با استاندار از طریق سامانه سامد

به گفته مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد استاندار امروز آماده پاسخگویی مستقیم به مطالبات و درخواست‌های مردم است.

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت دهه فجر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونان استاندار و مدیران کل دستگاه‌های خدمات رسان از جمله جهاد کشاورزی، برق، آب و فاضلاب، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، شرکت پخش فرآورد‌های نفتی، شهرداری یاسوج، بانکها، و نهاد‌های حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی با حضور در حوزه بازرسی استانداری به صورت تلفنی از طریق شماره تلفن ۱۱۱ سامانه سامد مشکلات و دغدغه‌های مردم را پیگیری و راهکار‌های لازم برای رفع آن‌ها ارائه می‌کنند.

 شریفی ساعت شروع این برنامه پاسخگویی مردمی را ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه و پایان آنرا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه فردا ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ اعلام کرد و افزود: مردم سراسر استان فردا در ساعت و مدت زمان اعلام شده با شماره گیری شماره تلفن ۱۱۱ به صورت مستقیم درخواست‌های خود را با استاندار و مسئولان بیان کنند و مطمئن باشند این درخواست‌ها در کمترین زمان ممکن رسیدگی و نتیجه آن در همین برنامه به اطلاع آنان می‌رسد.

او هدف از اجرای این برنامه مردمی را پیگیری مشکلات و درخواست‌های مردم سراسر استان به صورت مستقیم از سوی مسئولان استانی دانست و گفت: مردم سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از این فرصت مشکلات و نیاز‌های خود را پیگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گل بانو نبی
۲۳:۲۷ ۲۵ تير ۱۴۰۲
با سلام خدمت رییس‌جمهور محترم خیر مقدم عرض میکنم به استان کهگیلویه و بویراحمد را مدت 25ساله فلج وزمین گیر می‌باشم تحت پوشش اداره بهزیستی با توجه به زمین گیر بودن نیاز مبرم به پرستار دارم چندین ساله در نوبت دریافت حق پرستاری می باشم که هر چه درخواست می نویسنم کسی پاسخگو نیست خواهسمند است پیگیری نمایید با تشکر