تشکیل کارگروه اجرایی نمودن فرمان عفو رهبر معظم انقلاب در آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی دستور تشکیل کارگروه اجرایی نمودن فرمان عفو رهبر معظم انقلاب صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از تشکیل کارگروه اجرای فرمان عفو مقام معظم رهبری در دستگاه قضایی استان خبر داد و گفت:  پس از صدور فرمان عفو حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر فورا کارگروهی در دستگاه قضایی استان تشکیل شد تا افرادی که مشمول این عنایت رهبر معظم انقلاب هستند شناسایی و جهت بهره‌مندی معرفی شوند.

ناصر عتباتی افزود:  در ترکیب این کارگروه مدیران قضایی و روسای زندان‌های استان حضور دارند و تاکید شده است در سریعترین زمان ممکن نسبت اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب اقدام نمایند و افراد واجد شرایط را معرفی تا کسانی که در زندان هستند آزاد و غیر زندانی‌ها هم از این رافت اسلامی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به فرمان حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری ادامه داد: تصمیم رهبر معظم انقلاب تمام حربه‌ها و نقشه‌های دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرد و همدلی و وحدت را در بین اقشار مختلف مردم به نمایش گذاشت و مانند همیشه دشمن را ناکام گذاشت.

رئیس شورای قضایی استان تدبیر ریاست محترم قوه قضائیه هم در پیشنهاد این عفو ویژه و بی سابقه را بسیار ارزشمند وهوشمندانه دانست و گفت: این تدابیر ارزشمند موجب وحدت ملی و همدلی بیشتر مردم خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.