دستگاه گرداننده فوقانی (تاپ درایو NTS ۵۰۰) ساخت یک شرکت دانش بنیان داخلی و شرکت ملی حفاری ایران در آیینی با حضور استاندار خوزستان رونمایی شد.

عباسعلی گرجی مدیرعامل شرکت تایکو گفت: دستگاه گرداننده فوقانی، مهم و کاربردی بر مبنای جدیرترین فناوری در صنعت حفاری ساخته شده و قابلیت حفاری چاه‌های نفت و گاز تا عمق بیش از ۷ هزار متر را دارد و در شرایط حفاری در خشکی و دریا قابل استفاده است.

او می گوید: این تاپ درایو مجهز به دو قدرت هیدرولیکی که یکی همواره به صورت آماده به کار است و در صورت ایجاد هرگونه مشکل در واحد قدرت هیدرولیکی وارد مدار شده و احتمال توقف عملیات را به حداقل می‌رساند و نصب بر روی دکل‌های حفاری موجود در ایران، لوله گذاری سریع و اسان، جابجایی آسان به دلیل سبک و کم حجم بودن، مجهز به سامانه سویل یکپارچه و براساس استاندارد از جمله قابلیت‌های آن است.

پیش از این برای نخستین‌بار تاپ درایو ملی را با نام NTS-۵۰۰ AC با همکاری شرکت ملی حفاری ایران تولید که بر روی دکل‌های این شرکت نصب شد و بالاترین بازده کاری نسبت به انواع خارجی را داشته است و هم اکنون ساخت چند تجهیز را برای این شرکت در دست اجرا دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.