اختصاص ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث جاده قراقوش سامان

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ۳۷۰ میلیارد ریال به‌منظور احداث جاده قراقوش شهرستان سامان اختصاص یافته است.

احمد راستینه در نشست مشترک شورای اداری و آیین افتتاح طرح‌های دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان سامان تاکید کرد: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ برای تکمیل جاده قراقوش شهرستان سامان ۱۷۰ میلیارد ریال و در لایحه بودجه سال آینده ۲۰۰ میلیارد ریال اختصاص داده شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان شهرستان سامان در بخش‌های مختلف افزود: تقویت زیرساخت‌های حوزه گوناگون این شهرستان به‌ویژه در زمینه گردشگری مورد توجه همگان قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


راستینه جاده قراقوش را از مهم‌ترین محور‌های ارتباطی حوزه گردشگری در شهرستان سامان اعلام و تصریح کرد: برای تکمیل این طرح در سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری اعتبار قابل‌توجهی اختصاص یافت.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های جدید شهرستان سامان در دهه فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری نقش مهمی در ارتقای خدمات‌رسانی به مردم دارد.

وی با اشاره به گرانی زمین در برخی روستا‌های شهرستان سامان گفت: زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن باید به‌طور رایگان در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

راستینه به آغاز عملیات اجرایی ساخت ناحیه تخصصی بادام در شهرستان سامان اشاره و تاکید کرد: این ناحیه صنعتی هم‌اکنون آماده راه‌اندازی شده است و نقش مستقیم در تحول اقتصادی منطقه دارد.

وی تقویت صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات باغی و کشاورزی را از مهم‌ترین نیاز‌های توسعه‌ای شهرستان سامان دانست و افزود: ایجاد و راه‌اندازی شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب حاشیه رودخانه زاینده‌رود شهرستان سامان انجام شده که به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

راستینه تصریح کرد: از محل بهره‌وری و تخصیص‌های موجود آب در چهارمحال و بختیاری و شهرستان سامان، زمینه رفع مشکلات آب طرح‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان رفع خواهد شد.

وی با اشاره به دغدغه مردم شهرستان سامان درخصوص مرمت سریع‌تر پُل‌های تاریخی زمان‌خان و هوره این شهرستان یادآور شد: استاندار چهارمحال و بختیاری برای تسریع در روند مرمت این پُل‌ها دستور ویژه صادر کرده است.

راستینه اظهار داشت: امید است با پیگیری‌های مستمر برای تقویت زیرساخت‌های شهرستان سامان زمینه توسعه همه‌جانبه بخش‌های مختلف این شهرستان فراهم شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار