معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان؛

ایجاد و تعمیق وحدت اسلامی بین اقوام و مذاهب یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد و تعمیق وحدت اسلامی بین اقوام و مذاهب یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی بوده که پیش از انقلاب این موضوع جایگاهی نداشت.

رحمدل بامری در جلسه هم اندیشی برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ضمن دعوت مردم استان به حضور در راهپیمایی این روز افزود: هر سال ایران اسلامی در ابعاد داخلی و منطقه‌ای شرایط خاص خود را داشته است که راهپیمایی ان سال با سال‌های دیگر متمایز می‌شود و بر شکوه هرچه بیشتر و بالندگی آن می‌افزاید.

معاون استاندار در ادامه گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن ضربه محکمی به دشمنان نظام و منافقان است.

وی تصریح کرد: ۲۲ بهمن روز استقلال و آزادی و عید ملت ایران است چرا که سالیان سخت سرما و روز‌های خفقان و ظلم ایادی استکبار و ظالمانه دشمنان را با اتحاد و انسجام پشت سرگذاشتیم و محکم و استوار ایستادیم و اکنون به آن روز‌ها باید افتخار کنیم.

بامری با بیان اینکه ملت ایران بعد از آن همه سختی‌ها زمستان را به بهار تبدیل کرد و اکنون این روز‌های پیروزی را جشن می‌گیریم و باید همواره بیندیشیم که کجا بودیم الان کجا هستیم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در مقابل ظلم ایستاده و فرزندان این مرز و بوم هر روز افتخار می‌آفرینند و در همه صحنه‌ها پیروز هستند.

معاون استاندار ادامه داد: دشمنان نظام در طول سالیان گذشته همواره می‌گفتند که دیگر انقلابی وجود نخواهد داشت، ولی مردم ایران تمامی توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرده و توطئه گران را به زباله دان تاریخ انداختند، و این انقلاب همچنان محکم و استوار ایستاده و راهش را ادامه می‌دهد لذا باید به همه دستاورد‌ها افتخار کنیم و برای حل مشکلات مردم و گرفتاری‌های آن‌ها بشتابیم.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در پشت سر ولایت فقیه از مظلومان جهان دفاع می‌کند و همیشه حامی محرومان است، تصریح کرد: در میدان مذاکره محکم و استوار و با اقتدار پیش می‌رویم و در حوزه‌های نظامی، امنیتی و برگزاری رزمایش‌ها و امور دفاعی هر روز پیشرفت‌ها و دستاورد‌های جدیدی بدست می‌آید که دنیا را متحیر کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار