رفع مشکلات ۱۰۴ واحد تولیدی در چهارمحال و بختیاری

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: رفع مشکلات ۱۰۴ واحد تولیدی در ۲۱ پایش با هدف کمک به واحد‌های صنعتی در راستای تثبیت اشتغال موجود و افزایش تولید به صورت مشترک با کمیته تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برگزار شد.

حمید غفاری صبح امروز در جلسه پایش واحد‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: پایش، عارضه‌یابی، پشتیبانی و مانع‌زدایی از واحد‌های صنعتی نیمه‌فعال و راکد استان به طور مستمر انجام می‌شود.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری افزود: رفع مشکلات ۱۰۴ واحد تولیدی در ۲۱ پایش با هدف کمک به واحد‌های صنعتی در راستای تثبیت اشتغال موجود و افزایش تولید به صورت مشترک با کمیته تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برگزار شد.


بیشتر بخوانید


وی خاطرنشان کرد: در این جلسات تعیین تکلیف بدهی، تامین مواد اولیه، تقسیط بدهی، بخشودگی جرائم، درخواست تامین و تخصیص آب و گاز مورد بحث، بررسی، تبادل نظر و گفت‌وگوی کارشناسی اعضا قرار گرفت و ضمن ارائه راهکار مصوبات لازم برای تعداد ۱۰۴ واحد تولیدی صادر شد.

غفاری اظهار داشت: امسال در راستای همکاری و تعامل با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مسائل و مشکلات تعداد زیادی از واحد‌های تولیدی، خدماتی مرتفع شد و آن‌ها را به چرخه تولید بازگرداند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت و توان بسیج مهندسین صنعتی و معدنی تصریح کرد: تسهیل روند رونق و شکوفایی واحد‌های تولیدی و صنعتی، سهولت امر سرمایه‌گذاری و صدور مجوز‌ها و آموزش نیروی کار ماهر در هر منطقه به عنوان مهم‌ترین زیرساخت‌ها جهت رفع موانع و معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار، یکی از اولویت‌های برنامه‌ریزی و اهتمام ویژه مسئولان برای تقویت ظرفیت‌های صنعتی استان است.

غفاری با تاکید بر اینکه واحد‌های تولیدی و صنعتی نقش موثر و بسزایی در توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار دارند، گفت: با اقدامات انجام شده و بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و تأمین مالی واحد‌های تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و سایر جلسات اقتصادی فرصت‌های شغلی متعددی در استان تثبیت و ایجاد می‌‎شود.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار