معاون گردشگری کشور گفت: استان اردبیل با ظرفیت‌های گوناگون خود به عنوان یکی از مقصد‌های مهم گردشگری کشور مطرح است.

علی اصغر شالبافیان گفت: ظرفیت‌های گردشگری طبیعی، فرهنگی و تاریخی و همچنین گردشگری سلامت استان اردبیل ممتاز است و همچنین موقعیت جغرافیایی اردبیل هم با توجه به مرز‌های مشترکش با همسایگان خود این پتانسیل را به وجود می‌آورد که به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور شناخته شود.

معاون گردشگری کشور در بازدید از سالن اختصاصی استان اردبیل در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران افزود: خوشبختانه اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو در سال ۲۰۲۳ انتخاب شده و این فرصت مهمی برای توسعه گردشگری این استان به ویژه در حوزه گردشگری خارجی است.

شالبافیان تاکید کرد: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ این فرصت را فراهم می‌کند تا مردم کشور‌های عضو اکو و فعالان حوزه گردشگری این کشور‌ها آشنایی بیشتری با استان اردبیل و جاذبه‌های گردشگری آن پیدا کنند.

او ادامه داد: در همین راستا بیشتر مباحث طرح شده در سالن اختصاصی استان اردبیل در نمایشگاه گردشگری به موضوع نحوه معرفی و بازاریابی اردبیل به عنوان مقصد گردشگری کشور در بین کشور‌های عضو اکو می‌پردازد.

معاون گردشگری کشور همچنین با اشاره به برنامه‌های مهم رویداد اردبیل ۲۰۲۳ گفت: نشست سفرای کشور‌های عضو اکو همزمان با جشنواره کوچ عشایر در فصل بهار و نشست وزرای گردشگری کشور‌های عضو اکو در فصل پاییز سال آینده از جمله برنامه‌های مهم رویداد اردبیل ۲۰۲۳ است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.