اعزام نجاتگران هلال احمر خراسان رضوی به ترکیه

تیم امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی به مناطق زلزله زده ترکیه اعزام شدند.

ابوالفضل رفیعی سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۲ تیم اعزام نجاتگران هلال احمر خراسان رضوی به ترکیهامداد و نجات تخصصی هلال احمر استان به مناطق زلزله زده در کشور ترکیه اعزام شدند.

او افزود: این دو تیم با هشت امدادگر و نجاتگر متخصص براساس اعلام نیاز سازمان امداد و نجات و پس از فراخوان به مقصد تهران و سپس مناطق زلزله زده در کشور ترکیه اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: به همراه این تیم‌ها یک دستگاه زنده یاب (RESCUE RADAR ۹)، یک قلاده سگ زنده یاب، دو دستگاه ابزار نجات و سایر تجهیزات فنی و تخصصی به مقصد ماموریت ارسال شده است.

زمین لرزه بزرگی ترکیه را لرزاند 

زمین لرزه بزرگی بامداد دوشنبه جنوب ترکیه و شمال سوریه را لرزاند. در جریان این زمین لرزه ۷.۸ دهم ریشتری ساعت ۰۴:۱۷ دقیقه بامداد دوشنبه، خسارت‌های زیادی به ساختمان‌ها وارده شد و تیم‌های نجات و جستجو در حال آواربرداری و نجات کسانی هستند که در زیر آوار‌ها گرفتار شده اند.
آژانس مدیریت سوانح و حوادث غیر مترقبه ترکیه بامداد سه شنبه اعلام کرد، در پی زلزله اخیر در این کشور تاکنون هزاران نفر کشته و ده‌ها هزار نفر زخمی شدند.
همچنین بر اساس اعلام آژانس مدیریت سوانح و حوادث غیر مترقبه ترکیه، ۶ هزار و ۲۱۷ ساختمان در شهر‌های زلزله زده این کشور تخریب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.