مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه گفت : فاز دوم ساختمان پزشکی قانونی سرپل ذهاب به مناسب دهه فجر افتتاح شد.

سلیم خانی مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه به مناسبت دهه مبارک فجر در مراسم افتتاح فاز دوم ساختمان پزشکی قانونی گفت : این ساختمان با زیر بنای ۷۰ متر مربع، دیوار کشی به متراژ ۹۰ متر و محوطه‌سازی به متراژ ۴۰۰ متر مربع به مناسب دهه فجر افتتاح شد.

وی افزود: ۱۹۶ متر مربع از فاز دوم ساختمان پزشکی قانونی در شهرستان سرپل ذهاب شامل بخش‌های اداری، معاینات و تشریح بوده که با افتتاح این فاز، شهرستان سرپل ذهاب از ارجاع اجساد به مرکز استان بی نیاز خواهد شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تصریح کرد: احداث ساختمان‌های پزشکی قانونی در شهرستان‌ها سبب تسریع در انجام کار‌های مربوطه، عدم رفت و آمد به مرکز استان و ایجاد رفاه و عدالت اجتماعی و امنیت اقتصادی را برای مردم منطقه به دنبال خواهد داشت.

خانی با تاکید بر فاز دوم ساختمان پزشکی قانونی در شهرستان سرپل ذهاب با هزینه‌ای حدود پنج میلیارد تومان همراه بوده، خاطرنشان کرد: این پروژه از شش ماه گذشته به طور جدی دنبال شد و در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری رسید که اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات استانی در پی سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه تأمین شد.

وی با اشاره به اینکه تنها شهرستان ثلاث باباجانی ساختمان پزشکی قانونی ندارد، عنوان کرد: در حال حاضر ۱۳ مرکز پزشکی قانونی در استان کرمانشاه فعال بوده و تمامی شهرستان‌ها به غیر از شهرستان‌های روانسر و گیلانغرب مجهز به سالن تشریح هستند.

خانی در پایان افزود: فاز دوم ساختمان پزشکی قانونی شهرستان جوانرود و ساختمان پزشکی قانونی شهرستان صحنه در اسفندماه سال جاری افتتاح و احداث ساختمان پزشکی قانونی در شهرستان کنگاور، سنقر، هرسین قصرشیرین، ساختمان شماره ۲ و سوله بحران در دستور کار قرار خواهد گرفت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.