جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند ۸ نفره سارقان لوازم داخل خودرو در شهر تبریز خبر داد.

 سردار محمدی گفت:در پی وصول گزارشاتی مبنی بر وقوع سرقت‌های متعدد لوازم داخل خودرو در تبریز موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی افزود: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی ماموران و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ۲ نفر از سارقان فعال و سابقه دار در این خصوص شناسایی و با هماهنگی قضایی در عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده تعداد ۶ نفر از اعضای دیگر این باند در عملیات‌های جداگانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و پس از شناسایی تحویل مالباختگان شد.

سردار محمدی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات انجام شده به ۵۴ فقره سرقت لوازم داخل انواع خودرو از خودرو‌های پراید، پژو، پیکان و نیسان وانت اعتراف کردند که ارزش اموال مسروقه مکشوفه افزون بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان از شهروندان درخواست کرد نسبت به تجهیز خودرو‌های خود به سیستم ردیاب و دزدگیر اقدام و از پارک وسایل نقلیه خودرو در مکان‌های خلوت و تاریک خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.