آغاز عملیات ساختن واحد مسکن روستایی در تربت حیدریه

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تربت حیدریه گفت: از ابتدای آذر امسال عملیات ساختمانی ۱۲۶واحد مسکونی روستایی در این شهرستان آغاز شده است.

 رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تربت حیدریه  علیرضا قناد گفت: در ارتباط با پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در حال حاضر ۴۶۸ فقره تسهیلات ۲۰۰میلیون تومانی و ۵۶فقره تسهیلات متمم ۱۰۰میلیون تومانی آغاز شده و ۴۹۰فقره نیز به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

او افزود: همچنین ۳۰فقره تسهیلات قرض‌الحسنه تعمیری به مبلغ ۶۰میلیارد ریال و ۱۸۰۰پاکت سیمان به متقاضیان واحد شرایط تحویل شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تربت حیدریه ادامه داد: در یکسال گذشته در حال حاضر ۱۵هکتار زمین جهت واگذاری در روستا‌های تملک و تعداد ۵۴قطعه نیز واگذار شده است

قناد بیان کرد: از ابتدای امسال ۶۷۵فقره استعلام صودر پروانه ساختمانی و ۲۴۸فقره استعلام تعیین حدود ملک در سامانه راهبر بنیاد مسکن ثبت و پاسخ داده شده است.

او تصریح کرد: اجرای آسفالت از محل قیر رایگان سال ۱۴۰۰در ۱۰روستای سطح شهرستان ۴۵هزار متر مربع با تخصیص مقدار ۷۰۰ تن قیر به انجام رسیده و با توجه به اختصاص سهمیه قیر مصرفی سال۱۴۰۱ اماکن برخورداری تمامی روستا‌ها شهرستان که زیرسازی لازم را انجام داده اند میسر شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار