مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵ مدیر دستگاه اجرایی استان با حضور در میعادگاه نماز جمعه شهرکرد بی‌واسطه پاسخگوی مطالبات و دغدغه‌های مردم استان بودند.

شهاب قائدی گفت: مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، رییس سازمان جهاد کشاورزی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل بیمه سلامت، مدیرکل کمیته امداد، مدیرکل بهزیستی، رییس دانشگاه علوم پزشکی، مدیر درمان تامین اجتماعی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و مدیرکل امور مالیاتی از جمله مدیران حاضر در میز خدمت مصلی شهرکرد در نماز جمعه روز ۲۱ بهمن بودند.

وی ادامه داد: مدیر شعب بانک کشاورزی، مدیر شعب بانک مهر ایران و مدیر صندوق کارآفرینی امید نیز از دیگر مدیران حاضر در این میز خدمت هستند.


بیشتر بخوانید


قائدی تصریح کرد: تاکنون ۵۶ مدیر دستگاه اجرایی طی ۶ هفته در میز خدمت مردم در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد حاضر شدند و مطالبات و مشکلات مردم را از نزدیک و بدون واسطه پیگیری کردند.

گفتنی است؛ از ابتدای شکل گیری دولت سیزدهم تاکنون نه تنها میز خدمت در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به خوبی فعال شده بلکه مسئولان ارشد و مدیران استانی هر هفته با حضور در میز خدمت برپا شده در مصلا‌های نماز جمعه پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم هستند.

این اقدام نه تنها موجب تسریع در خدمت‌رسانی و دسترسی آسان و سریع مردم به مدیران می‌شد، بلکه مسوولان از نزدیک دغدغه‌های مردم را لمس کرده و برای رفع آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز از ابتدای انتصاب خود در این استان که بیش از یک سال از آن می‌گذرد بار‌ها به مناطق مختلف این استان به صورت سرزده و یا برنامه‌ریزی شده سفر کرده و از نزدیک نیاز‌های مردم استان را احصا و برای رفع آن تلاش کرده است.

برچسب ها: میز خدمت ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار