۳۴۴ طرح محرومیت زدایی با هزار میلیارد تومان هزینه در ۲۲ شهرستان مازندران بهره برداری شد

حسینی پور استاندار مازندران در مراسم بهره برداری از این طرح‌های محرومیت زدایی در بابل گفت: قبل از انقلاب ۷ درصد روستا‌های مازندران از نعمت برق برخوردار بودند اما اکنون همه روستا‌ها برق دار شده اند.

او افزود: قبل از انقلاب یک تکنیسین برق در مازندران نداشتیم و متخصصان آمریکایی، فرانسوی و آلمانی در استان فعالیت می‌کردند، اما دیروز عملیات اجرایی طرح‌های حوزه انرژی با ۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در استان آغاز شد که همه این طرح‌ها به دست متخصصان مازندرانی ساخته می‌شود.

استاندار مازندران ادامه داد: پیش از انقلاب روستا‌های مازندران امکان ارتباطی نداشتند، اما اکنون همه روستا‌ها از همه امکانات روز ارتباطی و اینترنت برخوردار هستند.

حسینی پور با بیان اینکه ۹۶ درصد روستا‌های مازندران اکنون از نعمت گاز برخوردار هستند، گفت: حتی در دل اروپا نیز روستا‌های فاقد گاز وجود دارد.

او افزود: رژیم پهلوی در مازندران بسیاری از روستا‌ها را کاملا غصب کرده بود، اما اکنون اموال و زمین‌هایی که رژیم از روستاییان گرفته بود به مردم بازگردانده می‌شود.

استاندار مازندران توانمند سازی اقتصاد مناطق روستایی را اولویت دولت دانست و گفت: روستا‌های مازندران بایدبارانداز تولید محصولات کشاورزی برای مصرف داخلی و صادرات شوند.

حسینی پور گفت: هر روستا باید یک برنامه جداگانه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای توسعه داشته باشد.

او از فرمانداران و مسئولان خواست همه اقدامات توسعه در روستا‌ها را رسانه‌ای کنند تا مردم بدانند چه خدماتی داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار