هشدار هواشناسی بروجرد نسبت به آبگرفتگی معابر

رییس اداره هواشناسی بروجرد گفت: با ورود سامانه بارشی آبگرفتگی معابر و وزش باد شدید برای بیشتر مناطق شهرستان پیش‌ بینی می شود.

بهروز یاراحمدی رییس اداره هواشناسی بروجرد گفت: با ورود سامانه جدید بارشی، بارش ها در منطقه از امروز یکشنبه آغاز و تا آخر هفته ادامه دارد.

وی اظهار داشت: شهروندان از ترددهای غیرضروری در سطح شهر و توقف در حاشیه و اطراف رودخانه ها و مسیل ها در این مدت به طور جدی خودداری کنند.

یاراحمدی حداقل و حداکثر دمای هوا را صفر و چهار درجه اعلام کرد و ادامه داد: هم اکنون درجه حرارت فعلی نسبت به روزقبل درهمین ساعت تغییر نیافته است.

رییس اداره هواشناسی بروجرد اضافه کرد: میزان بارش های سال زراعی جاری در بروجرد تا امروز ۲۱۵.۷ میلیمتر بوده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲۲۹ میلیمتر ثبت شده است.

وی بیان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده در بروجرد آسمانی ابری همراه با بارش باران، برف وزش باد شدید و رعد و برق پیش بینی می شود.

رییس اداره هواشناسی بروجرد گفت: آبگرفتگی معابر عمومی، ایجاد رواناب‌های سطحی، سیلابی شدن مسیل‌ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، اختلال در تردد جاده‌ای، لغزندگی جاده‌ها، احتمال آسیب به تاسیسات سبک شهری و روستایی و احتمال آسیب به محصولات زراعی و باغی دور از انتظار نیست.

منبع: ایرنا



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.