مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: با بهره برداری از طرح‌های گاز رسانی در استان، میزان بهره مندی فارس از شبکه گازرسانی به ۹۹ درصد می‌رسد.

علی اکبرمیدان شاهی گفت: در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، دو شهر دهکویه و رستاق و ۸۶ روستا در ۱۵ شهرستان فارس از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده است و آغاز عملیات گاز رسانی به ۶ روستا نیز آغاز شد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس با بیان این که اعتبار این پروژه‌ها برابر ۱۶۹۶ میلیارد تومان است، گفت: با افتتاح این طرح‌های گازرسانی شهری و روستایی، گاز طبیعی، گرمابخش خانه‌های بیش از ۱۲ هزار خانوار در ۱۵ شهرستان استان فارس می‌شود.

میدان شاهی با اشاره به این که گازرسانی به صنایع و واحد‌های تولیدی اشتغالزا با هدف جایگزینی سوخت پاک و ارزان گاز با دیگر سوخت‌های فسیلی، از مهم‌ترین رسالت‌های شرکت گاز استان است، افزود: به موازات گسترش شبکه در بخش خانگی و تجاری، ۲۸۰ طرح صنعتی نیز از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: امسال عملیات گازرسانی به سه شهر دهرم، بنارویه و کوره به همراه ۱۰۶ روستا در دست اجرا است.

او یادآور شد: امسال طرح‌های گازرسانی به شهرهای عمادشهر، دهکویه، جویم و رستاق به همراه ۱۷۷ روستا و ۶۳۰ صنعت به بهره برداری می‌رسد و ۵۲ هزار و ۳۷۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار