سارقانی که از منازل شهروندان بندرعباسی سرقت کرده بودند،با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان بهبهان استان خوزستان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالمجید کرمی رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منزل در بندرعباس به شیوه و شگرد بالکن روی و تخریب درب ورودی بالکن ها، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ کرمی گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، ۵ عضو این باند که با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس خاکستری در شهرستان بندرعباس اقدام به سرقت‌ از منازل شهروندان کرده بودند، در شهرستان بهبهان استان خوزستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

او گفت: در بازرسی از خودروی سارقان، ۳۷۲ گرم طلای سرقتی و تعدادی ساعت مچی گران قیمت که به صورت ماهرانه داخل هواکش خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان گفت: متهمان پس از دستگیری به شهرستان بندرعباس منتقل شدند و در بازجویی‌های فنی به ۵ فقره سرقت از منزل با همدستی ۲ نفر دیگر در سطح شهر بندرعباس و دو فقره سرقت پلاک خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ کرمی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان در بندرعباس یک عدد تفنگ ساچمه‌ای بادی و مقداری اموال سرقتی دیگر کشف و ضبط شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.