آموزش ۵۰۰ دهیار با اصول مدیریت روستایی

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: ۵۰۰ دهیار استان در راستای خدمت رسانی بهتر به روستاییان امسال دوره‌های مدیریت روستایی را آموزش دیدند.

 لیلا غریب مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: بر اساس برنامه‌های آموزشی ابلاغی به استان در سال جاری بیش از ۱۱ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در حوزه روستایی برای جامعه هدف، دهیاران، اعضای شورای اسلامی، مسوولان امور مالی و فنی دهیاری‌های استان قزوین برگزار شده است.

این مسوول گفت: ۶۷۸ دهیار در استان قزوین مشغول به خدمت هستند که تلاش می‌شود تمامی این افراد تا پایان سال در دوره‌های آموزشی ابلاغی شرکت کنند.

غریب با بیان اینکه امروزه با اتکا به روش‌های سنتی نمی‌توان روستا‌ها را مدیریت کرد، گفت: آموزش دهیاران با مدل‌های حکمرانی روستایی و ارتقای آگاهی علمی و شغلی ویژه این قشر و همچنین شورا‌ها برای خدمت رسانی بهتر به روستاییان ضروری و اجتناب ناپذیر است.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین در پایان خاطرنشان کرد: وقتی سطح علمی و دانش تخصصی دهیاران از طریق شرکت در دوره‌های آموزشی ارتقا یابد این موضوع در پاسخ گویی به روستاییان و ارتقای سطح رضایت مندی آنان از حاکمیت تاثیرگذار خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار