در شورای مدیران مراکز هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان درباره اجرای برنامه‌های شاخص هنری در هفته فرهنگی اصفهان، تبادل‌نظر شد.

علی عطریان رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، اظهار کرد: هفته فرهنگی اصفهان از سوم اردیبهشت سال ۱۴۰۲ هم‌زمان با عید سعید فطر آغاز می‌شود و نیاز است در این هفته رویداد‌های هنری متعددی با رویکرد تخصصی برای عموم شهروندان برگزار شود.


او افزود: هفته فرهنگی اصفهان کارکرد‌های مثبت فرهنگی و هنری متعددی دارد و لازم است هر ساله با بازنگری برنامه‌ها به ارتقای کیفیت آن‌ها کمک شود و و در عین تخصصی بودن برنامه ها، تمام شهروندان را مخاطب خود قرار دهد.


رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هفته فرهنگی فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شهر در بعد ملی و حتی بین المللی است گفت: برنامه‌های هفته فرهنگی ۱۴۰۲ بر اساس تقویم زمان‌بندی دقیق برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود تا هر فردی بر اساس سلیقه و رویکرد هنری و فرهنگی خود برنامه موردعلاقه اش را انتخاب کند.
عطریان افزود: همچون سال گذشته هرروز از این هفته به نام یکی از بزرگان و اهالی هنر اصفهان نام‌گذاری و سعی می‌شود برنامه و فعالیت‌ها مرتبط با حوزه کاری آن شخصیت باشد.

برگزاری کارگاه ساخت ایران برای آموزش کودکان و نوجوانان در حوزه فیلم‌سازی، پویانمایی و مستند، ایجاد باشگاه بازاریان اصفهان برای ارائه خدمات فرهنگی، هنری به این گروه، برگزاری بازی‌های خانوادگی با رویکرد شناخت بازار اصفهان، نمایشگاه‌های بافت‌ها و بنا‌های ارزشمند معماری اصفهان، آغاز به کار جایزه ادبی کمال در حوزه داستان‌نویسی، شعر و ادبیات، رونمایی از سایت دفتر تخصصی هنر‌های ملی و آیینی برای معرفی هفت آیین و خرده آیین همچنین رونمایی از چند آلبوم موسیقی از برنامه‌هایی است که اجرای آن‌ها در هفته فرهنگی اصفهان بررسی شد.

منبع: ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.