۱۵۷ مسافر در راه مانده در خراسان رضوی امدادرسانی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته به تعداد ۱۵۷ مسافر گرفتار در برف و کولاک محورهای مواصلاتی استان امدادرسانی شده است.

محسن ذاکریان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: با توجه به بارش شدید برف و باران طی ۲۴ ساعت گذشته در بیشتر نقاط استان به تعداد ۱۵۷ مسافر گرفتار در برف و کولاک محور‌های مواصلاتی استان امدادرسانی شده است.

او افزود: این تعداد مسافر در مسیر شهر‌های کاشمر، درگز، سبزوار، خواف، تربت‌حیدریه و تربت‌جام گرفتار برف و کولاک شدند که توسط نیرو‌های امداد و نجات امدادرسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: در محور کاشمر- نیشابور طی این مدت امدادگران پایگاه‌های جاده‌ای کاشمر به ۹۶ نفر از مسافرانی که در جاده گرفتار شده بودند امدادرسانی کردند. همچنین در محور گردنه طبس-سبزوار به دلیل بارش شدید برف برای ساعاتی تردد خودرو‌ها در جاده کوهستانی طبس، از توابع بخش مرکزی شهرستان سبزوار دچار مشکل شد. خودرو‌ها در گردنه تیوان درگز نیز به دلیل لغزندگی و پیچ و خم زیاد این جاده کوهستانی در برف گرفتار شدند و به ۲۸ نفر امدادرسانی شد.

ذاکریان با اشاره به امدادرسانی به ۳ مسافر گرفتار در برف و کولاک در سه راهی نشتیفان، بیان کرد: واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا در کیلومتر ۳۲ محور تربت‌حیدریه به سمت مشهد نیز یکی دیگر از حوادث ۲۴ ساعت گذشته بود که در ارتباط با آن به ۹ نفر امدادرسانی شد. در همین مسیر یک دستگاه پیکان نیز به دلیل نقص فنی در برف گرفتار شد که توسط مدادگران به ۳ نفر سرنشین آن امدادرسانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.