فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد

اجرای طرح مبارزه با سارقان و مالخران در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: طرح ویژه مبارزه با سارقان، مالخران، زورگیران و اشرار و جرایم مرتبط با این حوزه از امروز همزمان با هفت استان کشور در این استان آغاز شد.

 سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در حاشیه اجرای طرح جدید مبارزه با سرقت در استان ایلام هدف از اجرای این طرح را برخورد قاطع و هدفمند با سارقان و مالخران عنوان کرد و افزود: امیدواریم با همکاری نیروی انتظامی و مشارکت همه مردم، نهاد‌ها و سازمان‌ها و نیز حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی و همه دستگاه‌هایی که در جلوگیری از بروز سرقت نقش دارند، اقدامات مثمر ثمری در راستای مقابله جدی با سارقان و مالخران در استان عملیاتی شود.

وی افزود: این طرح در راستای پیشگیری از سرقت به عنوان یکی از دغدغه‌ها و مطالبه‌های عموم اجرا می‌شود و همه آحاد مردم استان در راستای اجرای مطلوب این ماموریت نیروی پلیس را یاری کنند و در صورت اطلاع یا مشاهده هر گونه سرقت و سارقان مورد را به مراکز ۱۱۰ یا مراکز انتظامی حوزه محل سکونت خود حضوری یا تلفنی اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت مستمر در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود، ادامه داد: با توجه به ایام پایانی سال طرح‌های دیگری در راستای برقراری نظم، امنیت و ترافیک، مدیریت تصادفات جاده ای، برخورد با اراذل و اوباش، خرده فروشان و فروشندگان مواد مخدر به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی اظهار داشت: یکی از موارد موثر در راستای کاهش و پیشگیری از سرقت، اقدامات پیشگیرانه از جمله نصب دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های هشدار دهنده است که کمک بسیاری در راستای شناسایی سارقان و کشف اموال مسروقه دارد.

وی افزود: در ایام نوروز پیش رو نیز انتظار می‌رود مردم حتما در هنگام سفر و ترک منازل به مدت طولانی، موضوع را به همسایگان و افراد مورد اعتماد خود یا همچنین به کلانتری‌ها و پاسگاه‌های محل سکونت خود اطلاع دهند تا نیرو‌های انتظامی نسبت به گشت زنی مستمر در محل مورد نظر اقدامات لازم را به عمل آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.