صهیونیست‌ها با یورش به یک اردوگاه ماشین یک فلسطینی را به آتش کشیدند.

کانال تلگرامی الرساله به نقل از برخی منابع محلی گزارش داد، برخی شهرک نشینان صهیونیست با یورش به اردوگاه عوریف در جنوب نابلس خودروی یک فلسطینی را به آتش کشیدند.

به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری سما، از سویی دیگر نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته ۴ خانه فلسطینیان را در شهر عکا در سرزمین‌های اشغالی سال ۱۹۴۸ به بهانه اینکه بدون مجوز ساخته شده، تخریب کردند.

 برخی منابع گفتند نظامیان صهیونیست با بولدوزر این خانه‌ها را خراب کردند. در این خانه‌ها چهار خانواده فلسطینی و بیش از ۲۰ نفر سکونت داشتند و این خانه‌ها بیش از ۷۰ سال است که ساخته شده اند. این خانه‌ها متعلق به خانواده‌های نظمی أبو عیش، نبیل أبو عیش، أحمد أبو عیش و إیفا أبو عیش در شرق عکا بوده است.

شایان ذکر است از آغاز سال جاری میلادی در درگیری‌هایی که بین فلسطینی‌ها و نیرو‌های اشغالگر روی داد، ۴۷ فلسطینی شهید و ۹ شهرک نشین صهیونیست نیز به هلاکت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۲:۵۷ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد : خب فلسطینی ها هم باید برون خودروهای صهیونیستهای نکبت رو به آتش بکشند چشم در برابر چشم قصاص کنید حالا که قانون زور ظلم اشغالگرایانه در اون مملکت اسلامی حاکم است و زور ظلم ستمگری شکنجه گری کشتن فلسطینیان تجاوز به نوامیس و کودکان نوجوانان فلسطینی در دستور کار صهیونیستتهای فاسد فاسق است باید با شدت هر چه تمام تر در سر تا سر فلسطین از صهیونیستها انتقام بگیرید و هرگز از این عمل عادلانه خداپسندانه غافل نشوید . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر و عمل خردمندانه عادلانه خداپسندانه . و من الله توفیق . نصر من الله و فتح قریب و بشرالمومنین .
آخرین اخبار