مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از برگزاری جلسات ستاد اجرایی ستاد خدمات سفر در شهرستان‌های مختلف به منظور آمادگی استان برای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.

حسن محمدی ادیب گفت: با برگزاری جلسات ستاد خدمات سفر در شهرستان‌های استان و انجام هماهنگی‌ها بین ادارات و نهاد‌های مرتبط استان اردبیل برای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۲ آماده می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بیله‌سوار افزود: امسال و با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان احتمال شروع زودتر از موعد سفر‌ها وجود دارد و باید زودتر از همیشه برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده باشیم.

محمدی ادیب تاکید کرد: کمپین سی شصت به منظور جلوگیری از تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که این کمپین در شهرستان بیله‌سوار هم به نحو احسن اجرا شود تا از تصادفات در انتهای سفر و در زمان خستگی رانندگان جلوگیری شود.

او ادامه داد: آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی شهرستان نیز یکی از مسائل مهم است که در این راستا باید سعی کنیم تعداد سرویس بهداشتی‌های فعال را با باز نگه داشتن مساجد و سایر مراکز افزایش دهیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی با اشاره به لزوم تشکیل کمیته‌های ستاد خدمات سفر در تمامی شهرستان‌ها، گفت: ۱۰ کمیته برای ستاد خدمات سفر مشخص و دستور العمل آن برای همه شهرستان‌ها ابلاغ شده که طبق آن فرماندار‌ها به عنوان رئیس ستاد مسئولیت تشکیل ستاد و تعیین کمیته‌ها هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.