انسداد مسیر‌های ارتباطی چند روستا در شهرکرد

فرماندار شهرکرد گفت: مسیر ارتباطی برخی روستا‌های شهرستان شهرکرد مانند کریم‌آباد، دولت‌آباد، خلیل‌آباد و... که جزو مسیر‌های فرعی محسوب می‌شود تاکنون بازگشایی نشده است.

عبدالعی ارژنگ در خصوص آخرین وضعیت شهر‌ها و روستا‌های شهرستان شهرکرد به دنبال بارش سنگین برف، اظهار داشت: بارش برف از چهار روز گذشته در شهرستان آغاز شده و هم‌چنان ادامه دارد.

وی افزود: دیشب بارش باران موجب ذوب برف در معابر اصلی شهر شهرکرد شد، اما مشکل جدی در معابر اصلی نداریم، شهرداران سایر شهر‌های استان نیز مشغول به‌کار هستند.

ارژنگ با بیان اینکه بخش لاران از توابع شهرستان شهرکرد بیشترین میزان بارش را در نقاط مختلف شهرستان به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: ارتفاع برف در روستا‌های مرغملک و ارجنک به بیش از یک متر رسیده است، مقرر شد برای برف‌روبی معابر روستای مرغملک یک دستگاه لودر به روستا اعزام شود و در روستای ارجنک نیز نیاز به تخلیه برف از روستا داریم که یک دستگاه کامیون به همین منظور به روستا اعزام شد.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: مسیر ارتباطی برخی روستا‌های شهرستان شهرکرد مانند کریم‌آباد، دولت‌آباد، خلیل‌آباد و .. که جزو مسیر‌های فرعی محسوب می‌شود و به‌علت اینکه امکانات راهداری پاسخگو نیست، هنوز بازگشایی نشده است و نیازمند بولدوزر هستیم.

ارژنگ با اشاره به اینکه دو خانوار در شهر شهرکرد و سورشجان به‌علت نامناسب بودن وضعیت منازل در خانه اقوام ساکن شدند، ادامه داد: به دهیاران و بخشداران اعلام شده است تا هر خانواری دچار مشکل شد، به سرعت اقدامات لازم را برای اسکان آن‌ها انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.