رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت : با هدف توانمندسازی و جلب مشارکت حداکثری دانش آموزان در حفاظت پایدار از محیط زیست، امسال ۱۲ خانه محیط زیست در مدارس استان ایجاد شده است.

لیدا کلانتری رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت : یکی از اهداف تاسیس و راه اندازی خانه‌های محیط زیست در مدارس، توسعه سواد زیست محیطی برای دستیابی به اهداف یک جامعه پایدار و مولد و پرورش شهروندانی متعهد به صیانت از محیط زیست حیاتی است.

وی با بیان اینکه در راستای سیاست‌های مردمی‌سازی فعالیت‌های محیط زیست، یکی از برنامه‌های اصلی این سازمان تاسیس خانه‌های محیط زیست است، افزود: خانه‌های محیط زیست یکی از بستر‌های اصلی برای مردمی سازی محیط زیست و فضایی برای گفتگو، بحث، چالش و مطالبه گری و همه مباحث مربوط به حوزه محیط زیست و مکانی برای استفاده از ظرفیت‌های مختلف جامعه در راستای حفظ محیط زیست است.

رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با قدردانی از همکاری مسوولان آموزش و پرورش استان در ایجاد این خانه‌های محیط زیست در مدارس یادآور شد: در همین راستا پیش بینی شده است تا پایان امسال تعداد خانه‌های محیط زیست مدارس به ۲۷ واحد افزایش پیدا کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.