هم اندیشی شرکت فولاد مبارکه با شرکای کسب و کار

نشست هم اندیشی شرکت فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار این شرکت با حضور مشتریان نفت، گاز و لوله سازی برگزارشد.

محمدرضا تاجمیر ریاحی مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه هدف از این هم اندیشی را شنیدن پیشنهاد‌های مشتریان شرکت بیان و اظهار کرد: این نشست با رویکرد ارتقاء کمی و کیفی محصولات فولادی برای تولید محصولات جدید مطابق با سفارش مشتریان تشکیل شده است.


او با اشاره به نوسانات قیمت محصولات فولادی و ایجاد برخی مشکلات برای مشتریان گفت: بخشی از نوسانات تابع تورم، نرخ ارز و نرخ جهانی است و بخشی دیگر مربوط به کمبود عرضه و افزایش تقاضا برای برخی محصولات است که با راه اندازی خط ۲ نورد و افزایش تولید و عرضه می‌توان تا حدودی التهابات بازار را کنترل کرد.

مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه با وجود تحریم‌ها، فولاد مبارکه توانسته محصولات راهبردی برای تامین نیاز‌های داخلی تولید کند افزود: در حوزه نفت و گاز با بهره گیری از دانش بنیان‌ها توانسته ایم ورق کاربردی را تولید کنیم و به دست شرکت‌های لوله سازی برسانیم.
تاجمیر ریاحی افزود: با عقد تفاهم نامه‌ای با شرکت ملی نفت لوله‌های ویژه‌ای برای انتقال نفت و گاز از دریا تولید می‌شود که از نظر آلیاژی و مشخصات فنی انتقال در زیر آب در کیفیت بالای قرار دارد.


شرکت فولاد مبارکه و زیر مجموعه‌های آن سالیانه بیش از ۱۰ میلیون تن محصولات متنوع فولادی تولید می‌کنند و هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تن آن را به مشتریان داخلی می‌فروشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.