رئیس شبکه‌های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵۸ مرکز نیکوکاری در چهار سطح محله‌محور، مسجدمحور، صنفی و مراکز تخصصی فعالیت می‌کند.

منصور اشرفی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۱ میلیارد تومان در قالب کمک‌های نقدی، تهیه کالا و خدمات رایگان از طریق این مراکز نیکوکاری به دست خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیرتحت حمایت زسانده شده است.

وی افزود: در این مراکز کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط نیرو‌های مردمی جمع‌آوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت همان منطقه می‌رسد.


بیشتر بخوانید


رئیس بابیان اینکه انجام خدمات رایگان برای نیازمندان از دیگر فعالیت‌های مراکز نیکوکاری است شبکه‌های مردمی کمیته امداد استان ادامه داد: دارندگان تخصص‌های گوناگون از جمله تدریس، تعمیرات لوازم خانگی و ساختمان، درمان و انجام امور مربوط به تأسیسات ساختمان می‌توانند در راستای انجام امور خیریه و کمک به نیازمندان به این مراکز مراجعه کنند.

اشرفی خاطرنشان کرد: واگذاری امور خیریه به مردم، شناسایی نیازمندان مناطق، شناسایی و جذب خیران و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در اسرع وقت از جمله اهداف راه‌اندازی این مراکز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار