مراجعه ۱۸ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز درمانی

در یک هفته گذشته (۱۹ تا ۲۶ بهمن) ۱۸ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری مراجعه کردند.

سید علی درخشان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد گفت: در یک هفته گذشته (۱۹ تا ۲۶ بهمن) ۱۸ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد یک بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی افزود: هم اکنون ۲ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.


بیشتر بخوانید


درخشان اضافه کرد: در یک هفته گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش نشد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری یک هزار و ۸۶۵ نفر می‌باشد.

وی ادامه داد: هیچ بیماری با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان نیست.

درخشان گفت: با توجه به کاهش چشم گیر آمار مراجعین مراکز درمانی و مبتلایان به کرونا در استان دانشگاه علوم پزشکی ضمن تاکید بر ضرورت تداوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از بروز و اوج گیری شیوع بیماری‌های ویروسی فصلی، آمار مربوط به کرونا را بصورت هفتگی اعلام می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.