حماس در واکنش به اقدام ضد فلسطینی کنست رژیم صهیونیستی اعلام کرد این قانون را نقض حقوق ملت فلسطین در خاک خودشان است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به تصویب قانون سلب تابعیت یا اقامت اسیران فلسطینی ساکن قدس و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ در کنست رژیم صهیونیستی و احتمال تبعید آن‌ها به کرانه باختری و نوار غزه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری سما، جنبش حماس با صدور بیانیه ای، تصویب این قانون را نقض حقوق ملت فلسطین در خاک و وطن تاریخی خود قلمداد و اعلام کرد این اقدام بیانگر سیاست اشغالگرانه و یهودی سازی رژیم صهیونیستی برای کوچاندن اجباری ملت فلسطین است.

جنبش حماس در این بیانیه، اقدام بین المللی را در مخالفت با قوانین اشغالگرانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی خواستار و بر اتخاذ تدابیر تنبیهی علیه این رژیم به علت نقض آشکار و مکرر ابتدایی‌ترین معیار‌های حقوق بشر تأکید کرد.

جنبش حماس تأکید کرد: فرزندان ملت فلسطین در قدس و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ در خاک و وطن خود باقی خواهند ماند و به آن پایبندند و از اصیل‌ترین اقشار ملت فلسطین و هویت و تمدن تاریخی آن هستند. قوانین نژادپرستنانه و خودسرانه رژیم اشغالگر ساکنان قدس و اراضی اشغالی را برای ادامه مسیر مبارزاتی خود و مقابله با رژیم اشغالگر و سیاست‌های فاشیستی آن دچار هراس نمی‌کند و سپر مدافع این سرزمین مبارک و مقدسات اسلامی و مسیحی آن باقی خواهند ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار