معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: فراخوان سومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) منتشر شد و برای ارسال آثار تا خردادماه سال آینده فرصت هست.

محسن هوشمند معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت : جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) با اهدافی همچون ارتقای کمی و کیفی محصولات رسانه‌ای با مضامین رضوی و شبکه سازی و تعامل بیشتر با تولید و توزیع کنندگان محتوای رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی در داخل و خارج از کشور پایه گذاری شده است.

او افزود: بررسی آثار و برکات موقوفات و نذورات به ساحت امام هشتم (ع) و ترویج سنت حسنه وقف و نذر در راستای خدمت رسانی به زائران و مجاوران و نیازمندان به نام مبارک امام رضا (ع) و تبیین و بررسی مفهوم خدمت کریمانه در سیره رضوی و بررسی نمود‌های عینی آن درعرصه‌های مختلف خدمات آستان قدس رضوی در کنار ترویج خدمت کریمانه به نیازمندان به نام ثامن الحجج (ع) و بازنمایی منش خادمان ویژه امام رضا (ع) همچون خادم الرضا (ع) سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر محور‌های جشنواره است.

معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی ادامه داد: تبیین و بررسی جایگاه مشهد به عنوان نماد شهر زیارتی، بایسته‌ها و ضرورت‌ها و چالش‌های پیش روی آن، نگاهی نقادانه از منظر اقدامات مسوولانه و عملکرد شهروندی و همچنین جهاد تبیین در سیره و کلام ائمه معصومین علیهم السلام به ویژه امام هشتم (ع) و هم چنین تشریح عینی راهکار‌های جهاد تبیین در سیره معصومین (ع) از دیگر محور‌هایی است که شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در این زمینه به جشنواره ارسال کنند.

هوشمند بیان کرد: خبر، گزارش، مصاحبه سرمقاله، مقاله و یادداشت مطبوعاتی، گزارش خبری رادیویی و تلویزیونی، عکس و گرافیک، رسانه‌های مجازی، مقاله، رساله و پایان نامه از جمله قالب‌های مورد نظر برای آثار ارسالی است و شرکت کنندگان باید با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir فرم ثبت نام را تکمیل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.