نفوذ شرکت هکری اسرائیل در ۳۳ انتخابات در سراسر جهان

یک شرکت رژیم صهیونیستی به سفارش مشتریان خود در ۳۳ انتخابات در سراسر جهان از طریق عملیات هکری، خرابکاری و انتشار اطلاعات دروغ تاثیر گذاشته است.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته در مرکز موسوم به فوربیدن استوریز (ماجرا‌های ممنوعه) مستقر در پاریس که یک کنسرسیوم از روزنامه نگاران بین المللی است این شرکت هکری این روزنامه نگاران نام آنرا تیم جرج گذاشتند؛ مدعی است بیش از یک دهه فعالیت دارد و افتخار می‌کند در ۳۳ انتخاب ریاست جمهوری دخالت کرده که در ۲۷ مورد آن موفق بوده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی ویون، روزنامه نگارانی که این تحقیقات را انجام دادند به منظور جمع آوری اطلاعات درباره روش‌ها و توانایی‌های این شرکت خود را به عنوان مشتریان این شرکت جا زده‌اند.

براساس یافته‌های آنها، رئیس این شرکت فردی موسوم به «تال حنان» است که ۵۰ سال دارد و عامل اطلاعاتی سابق اسرائیل است. وی مدعی کنترل حساب‌های تلگرامی و داشتن هزاران حساب جعلی در رسانه‌های اجتماعی و ارسال اخبار جعلی است.

حنان که هدایت این عملیات ها را در دست دارد غالبا از خدمات خود با عنوان «عملیات سیاه» یاد می‌کند که شامل جمع آوری اطلاعات محرمانه و ساخت روایتی به منظور استقرار آن در سکو‌های اینترنتی مختلف با هدف دستیابی به حداکثر تاثیر است. نتایج این عملیات‌ها به فردی که بالاترین رقم را پرداخت کند فروخته می‌شود که معمولا عاملان سیاسی هستند، اما شامل عاملان خصوصی نظیر اولیگارش گرفتار و دلالان رمزارز نیز می‌شود که به دنبال استفاده از نفوذ خود برای تخریب وجهه رقبا در ارز‌های دیجیتالی مهم هستند.

این تحقیقات موجب نگرانی‌های مختلفی شده و شاهد دیگری است مبنی بر این که شرکت‌های خصوصی در سراسر جهان در حال بهره کشی از ابزار‌های هکری و قدرت سکو‌های اینترنتی مختلف رسانه‌های اجتماعی به منظور شکل دادن افکار عمومی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
MohsenJalal
۲۱:۱۴ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
اصلا نگران نباشید!
کشور ما جزو این 27 کشور نبوده!
چون اساسا ما هیچ وقت تو کشورمون تلگرام نداشته ایم.
و مسئولان ما قویا به «لَنْ یَجْعَلَ اللهُ لِلْکافِرِینَ عَلَی المُؤْمِنِینَ سَبِیلًا»( آیه ی شریفه ای که امام به خاطر آن در سال 42 قیام کرد) معتقدند
آخرین اخبار