مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: سال گذشته ۱۴۸ هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند و از این تعداد ۴۰ هزار نفر متقاضی واجد شرایط هستند.

 وحید کرم الهی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: هزار و ۶۲ هکتار زمین برای متقاضیان نیاز است همچنین از این مقدار ۲۰۲ هکتار زمین تامین شده و یکهزار و ۱۰ هکتار زمین در دست اقدام می‌باشد و ۸۶۰ هکتار کمبود زمین داریم.

او افزود: ۶۶ هکتار زمین در بروجرد، هشت هکتار در دورود، ۶ هکتار در الیگودرز، ۲ هکتار در ازنا، ۷۱ هکتار در خرم‌آباد، ۴۱ هکتار در نورآباد و سه هکتار در دوره چگنی تأمین شده و در الشتر و کوهدشت مشکل زمین داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: ۱۸۰ هکتار زمین در دورود، ۱۸۲ هکتار در الیگودرز، ۲.۴ دهم هکتار در ازنا، ۱۳۰ هکتار در خرم‌آباد در دست اقدام است.

کرم الهی گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ متقاضی در الشتر، سه هزار و ۹۰۰ متقاضی در کوهدشت، سه هزار و ۶۰۰ متقاضی در نورآباد، ۱۵ هزار و ۵۰۰ متقاضی در خرم‌آباد، ۹۲۰ متقاضی در ازنا، ۴۲۰ متقاضی در الیگودرز، ۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی در دورود، هشت هزار و ۶۳۰ متقاضی در بروجرد، یکهزار و ۲۰۰ متقاضی در پلدختر، ۱۳۰ متقاضی در دوره وجود دارد.

او افزود: متولی تامین مسکن شهر‌های بروجرد، خرم‌آباد و دورود برعهده راه و شهرسازی و مابقی شهر‌ها برعهده بنیاد مسکن می‌باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.