فرمانده مرزبانی کشور در گرگان؛

مرزبانی‌های کشور به انواع پهپاد، خودرو تاکتیکی و شناور دریایی مجهز می‌شوند

فرمانده مرزبانی کشور در گرگان از تجهیز مرزبانی‌های کشور به انواع پهپاد، خودرو تاکتیکی و شناور دریایی خبر داد.

سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی امروز جمعه ۲۸ بهمن در گرگان با بیان اینکه ایران ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز دارد، گفت: با تجهیزات جدید مانند پهباد‌های مختلف شناسایی و رزمی و خودرو‌های تاکتیکی برای استفاده در مناطق صعب العبور و کوهستانی مرز‌های کشورمان با ثبات‌تر شود.

او افزود: برای بالا بردن توان عملیاتی مرز‌ها در هفته‌های گذشته ۷۰ فروند شناور تندرو ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در اختیار دریابانی استان‌های جنوبی و شمالی مانند گلستان قرار گرفته است.

سردار سرتیپ گودرزی ادامه داد: به لطف خداوند متعال و تلاش فرماندهان و مرزبانان غیور گلستان در مرز‌های این استان امنیت پایدار و مناسب برقرار است.

او گفت: برای بالا بردن آستانه تحمل مرزبانان و سربازان مرزبانی گلستان اجرای طرح مکنا (خوشایند سازی و مدیریت کیفیت) در ۲۰ پاسگاه و بعضی برجک‌های استان در مرحله پایانی قرار دارد.

سردار سرتیپ گودرزی افزود: با اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی واحد‌های مرزبانی، سیستم‌های الکترونیکی و اپتیکی آن‌ها و جاده‌های مرزی بازسازی و تجهیز شدند.

فرمانده مرزبانی کشور در سفر به گلستان امروز ستاد شماره ۲ فرماندهی مرزبانی گلستان در شصت کلاته گرگان را با اعتبار ۷ میلیارد تومان در زمینی به وسعت ۱ هزار متر مربع به نام شهید خطیری افتتاح کرد.

او همچنین از ستاد پایگاه دریابانی بندرترکمن و پاسگاه نقطه صفر مرزی گلستان هم بازدید کرد.

منبع: صدا و‌سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.