امام جمعه موقت گرگان گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب نشانگر علاقه مندی مردم به نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام محمدقاسم لیوانی امروز ۲۸ بهمن در خطبه‌های نماز جمعه گرگان با قدردانی از مردم به پاس حضورشان در جشن انقلاب گفت: این حضور نشان داد مردم به نظام، انقلاب، وطن و دین خود علاقمند هستند و برخلاف عده‌ای که کشور را ترک کرده و علیه این نظام و انقلاب تبلیغ میکنند، حاضر به دین فروشی و وطن فروشی نیستند.

امام جمعه موقت گرگان گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مسوولیت مدیران را در قبال مردم همیشه در صحنه و وفادار ایران اسلامی سنگین‌تر کرد.


او با بیان اینکه به اعتراف رسانه‌های بیگانه امسال حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیش از سال‌های گذشته بود، ادامه داد: ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری خود را به امام، رهبر معظم انقلاب، دین، انقلاب و شهدا نشان دادند و تاکید کردند که همچنان پاسدار حرمت خون شهدا هستند.

حجت الاسلام لیوانی تاکید کرد: مسئولان باید با درایت، تلاش و جدیت بیشتر بتوانند نیاز‌های واقعی مردم را مرتفع و مشکلات را حل کنند تا روز به روز رضایت مردم از مسئولان نظام بیشتر شود.

امام جمعه موقت گرگان از کنترلنشدن قیمت برخی کالا‌ها در بازار هم انتقاد کرد و گفت: هر روز شاهد بالا رفتن قیمت اقلام هستیم، گرانی نه تنها در وسایل خاص بلکه برای اقلام ضروری منزل و مایحتاج روزانه هم که مورد استفاده همگان است مشاهده میشود و مسئولان باید جلوی آن را بگیرند.

او با اشاره به فرارسیدن ۲۷ رجب روز مبعث رسول مکرم اسلام (ص) گفت: هرچند ما نمیتوانیم به نبوت و معراج حضرت محمد (ص) برسیم، اما میتوانیم رفتار‌های فردی و اجتماعی خاتم رسولان را در زندگی الگو و اسوه خود قرار دهیم.

امام جمعه موقت گرگان همچنین یاد و خاطره شهدای تبریز در قیام مردم این شهر در سال ۵۶ به مناسبت چهلم شهدای قیام قم و سایر شهدای کشور را گرامی داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.