ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ایران تسلیحات مرگبار صادر می‌کند

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نشست امنیتی مونیخ به لفاظی علیه ایران پرداخت.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز جمعه ضمن تکرار ادعا‌های هم قطاران غربی خود درباره ارسال سلاح از ایران به روسیه، مدعی شد که ایران طی سال گذشته به یک "صادرکننده جهانی تسلیحات مرگبار" تبدیل شده و در حال مذاکره برای فروش تسلیحات به ۵۰ کشور در سراسر جهان است.

وی در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: صادرات تهران شامل هواپیما‌های بدون سرنشین و مهمات هدایت شونده دقیق است.

گالانت درادامه یاوه گویی‌های خود از جامعه جهانی خواست تا از "تکثیر سلاح‌های پیشرفته" توسط ایران جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه سازمان ملل باید مکانیسم جدیدی را برای کنترل صادرات تسلیحات ایران اتخاذ کند، یادآور شد: تحریم موشک‌های ایران اواخر سال جاری منقضی می‌شود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حالی چنین ادعایی مطرح کرده است که این رژیم ضمن تولید سلاح‌های مرگبار از امضای توافق ان پی تی خودداری کرده است. همچنین بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از بررسی روند ارسال سلاح به اوکراین خبر داد.

پیش از این، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارشی ادعا کرد ایران تاکنون ۱۷۰۰ فروند پهپاد انتحاری برای جنگ در اوکراین به روسیه داده که در آینده نزدیک عرضه خواهد شد.

اخیرا، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی با تکرار ادعا‌های سران غربی مبنی بر استفاده روسیه از پهپاد‌های ایرانی در جنگ اوکراین نوشت: دولت بایدن در اقدامی گسترده قصد دارد قابلیت ایران در تولید و عرضه پهپاد‌ها به روسیه را برای استفاده در جنگ اوکراین از بین ببرد. نیویورک تایمز تاکید کرد: مقامات اطلاعاتی، نظامی و امنیت ملی در آمریکا، اروپا و خاورمیانه در گفتگو‌هایی مدعی شده‌اند دولت آمریکا در طرحی گسترده قصد دارد توانمندی ایران برای تولید پهپاد‌ها را از بین برده و به‌کارگیری این پهپاد‌ها که از نوع «کامیکازه» هستند را برای روسیه سخت‌تر کند؛ اگر هیچ یک از این اقدامات کارآمد نباشد، تجهیزات دفاعی لازم برای ساقط کردن آن‌ها را در اختیار اوکراین قرار دهد.

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو پیشتر مدعی شد که ایران به شریک دفاعی اصلی روسیه تبدیل شده است. گزارش‌های خبری در روز‌های اخیر حکایت از آن دارد که کشور‌های غربی در حال فشار بر دبیرکل سازمان ملل هستند تا علیه ایران و آنچه همکاری این کشور با روسیه در جنگ اوکراین ادعا می‌کنند گزارش منتشر کند. در همین حال، وزیر امور خارجه کشورمان می‌گوید ایران از اوکراین درخواست کرده اگر شواهدی بر مدعای خود دارد، آن را در جلسه‌ای به ایران تحویل دهد، اما مقامات اوکراینی در لحظه آخر از حضور در این جلسه خودداری کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۲۲:۲۰ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
ما انقلابمان را صادر می کنیم. حتی به اسرائیل غاصب. مردم خودشان می فهمند که این صادرات موجب مرگ می شود یا زندگی.
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۷:۴۱ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
اسرائیل اسلحه زدگی بار صادر میکند.
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۵:۱۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
یوگاو الینت قبل از اینکه بیانیه صادر کنی اول از صحت و سقم اطلاعاتی که داری مطمئن شو بعدا چاک دهانت را باز کن. اگر ما چیزی را که تو از گاله دهانت بیرون میریزی در موردش نظر نمیدهیم بخاطر آنست که تو مستندی ارایه نکردی. چون جواب ابلهان خاموشیست. ابله که میگویم به خاطر اینست که ادعا میکنی که ایران (اسلحه مرگبار!!!) صادر میکند؟؟؟ ولی دریغ از یک دلیل و مستندات قانونی. صرف ادعای تو که اگر مستندی قانونی برای اثبات آن در دست نداشته باشی مثل نویسندگی روی آب روان است. هیچ اثری ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
جدای این حرفها فقط اون فتوشاپ گفتنشون و حالا اقرار میکنند که پهبادهای ایران جلو اکراین که جای خود ، جلو ناتو را هم با ارسال اینهمه سلاح و جنگنده ونیرو ووو را گرفته باید برن بمیرن و اون فتوشاپ گفتنشون از خجالت آب بشن!
همین هم باعث شده رو بیارن و التماس کنند و کلی بریزوبپاش کنند برای گروهکهائی مثل مجاهدین و داعش و... ! ای خاک بر سرتان که تابحال همین آمریکا میگفت ما داعش را نابود کردیم دصورتیکه داعش رو خودشون بوجود آوردن و حالا هم که دارن از بازماندگانشون توجنگ اکراین استفاده میکنند !
اصلا به فرض ایران داره پهباد میده به روسه !! خب الان 40 کشور داره به اکراین سلاح میده و همه جوره کمکش میکنه چرا نتونسته فقطططط با 1 کشور که اونم فقططط پهباد به روسیه میده(بنا برادعای خودشون) مقبله کنند و کم آوردن؟! البته گفته میشه کره شمالی هم تسلیحاتی مده ولی پهباد ایرانی شده بلای جون سلاحهای پیشرفته وجلو ناتو رو گرفته!
وحالا این قدرت ایرانه که هیچ کشوری جرات حمله نداره واگرنه اولین کشور هدفشون میشد ایران!
زنده باد ایران قدرتمند ..
زنده باد ایران وایرانی ..
مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس...
ازهمه مهمتر مرگ بر وطن فروش و خائن !!
این نشون میده که خوب شیرفهم شدن که ایران ابرقدرتی هست که شاید اگه جنگ اکراین نبود باز یاوه گوئی میکردن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
خیلی خنده دار که جانی ها جهان مادر صلح بشن
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۷:۳۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
این ها همه اش نتیجه تحریم ها است. مقصر اصلی تحریم ها هستند و بانیان آنها. ما هیچ تقصیری نداریم. برو یقه بانیان تحریم ها را بگیر. گفته بودیم سیلی سخت میزنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
شما ها علاوه بر صادرات سلاح هایی ، نقل و نبات و گل و شیرینی ، از عطر های فسفری و گلابهای اورانیوم محدود شده در مجالس بزم ناجوانمردانه علیه مردم مهمان دوست ، غزه ، لبنان و سوریه استفاده میکنید اشکال نداره
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۷:۳۸ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
باید بفهمی که :
دوران بزن در رو تمام شده !!!
از این پس دورانی است که تو دهنی خواهید خورد. از این پس ،دوران پس گردنی و تیپایی خوردن شما جنایتکاران است.
آخرین اخبار