رئیس امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: یکی از اقدامات مهم سال ۱۴۰۲ داوری مردمی المان‌های بهار است که نقش مردم در این دوره پررنگ‌تر خواهد بود.

ناصر نعمتی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص برنامه‌های شهرداری برای استقبال از بهار ۱۴۰۲ گفت: به نوروز نزدیک می‌شویم و اقدامات استقبال از بهار در معاونت‌های مختلف در حال پیگیری است.

او افزود: یکی از اقدامات مهم سال ۱۴۰۲ داوری مردمی المان‌های بهار است. نظرسنجی‌ها شروع شده تا طرح‌هایی که در مورد المان‌ها فراهم شده، توسط اعضاء شورای اجتماعی محلات به نظرسنجی گذاشته شود. پس از آن یک نظرسنجی دیگر بعد از اجرای المان انجام خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد ادامه داد: این نظرسنجی‌ها در مکان‌های پرتردد مانند ایستگاه‌های مترو، بوستان‌ها و اطراف المان‌ها انجام می‌شود. بخش داوری مردمی یکی از بخش‌های مهم انتخاب المان‌های برتر خواهد بود.

ناصر نعمتی بیان کرد: ۲ رویداد دیگر نیز برای ایده‌پردازی استقبال از بهار و فرهنگ میزبانی است، که این ۲ رویداد برای مشارکت نوجوانان و دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شده است.

او تصریح کرد: اتفاق دیگری که شروع شده این است که شهرداری تبدیل زمین‌های ورزشی مدارس به زمین چمن مصنوعی را آغاز کرده است. این کار در هفت مدرسه شروع شده، مدارس متقاضی باید در حوزه خدمات شهروندی به شهرداری کمک کنند. علاوه بر دانش‌آموزان، در ساعت‌های تعطیل روزانه مدارس مردم محله نیز می‌توانند از خدمات ورزشی آن استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.