معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: اختتامیه رویداد ملی ایده‌پردازی زیارت، نهم و دهم خرداد ماه و در دهه کرامت در مشهد برگزار می‌شود.

سیدجلیل بامشکی معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از برگزاری اختتامیه رویداد ملی ایده‌پردازی زیارت، نهم و دهم خرداد ماه و در دهه کرامت در مشهد خبر داد و گفت: این رویداد در سطح ملی است و با همکاری شیراز و قم برگزار شده است. در مرحله اولیه بیش از ۳۵۰ ایده به دبیرخانه رویداد ارسال شد که از میان آن‌ها ۸۳ ایده انتخاب شدند.

او افزود: مرحله قبلی این رویداد در شیراز برگزار شد و ۸۳ ایده منتخب در حضور داور‌ها ارائه شد. از این میان ۲۶ ایده به مرحله نهایی که در مشهد برگزار خواهد شد راه یافتند. تمام این ایده‌های منتخب در فاصله میان ۲ مرحله با کمک مربیان ایده‌های ارائه شده تکمیل می‌شوند و از در نهایت ایده‌های اول تا سوم معرفی خواهند شد.

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: ایده‌هایی که در این رویداد شرکت کردند ایده‌های خام نبودند و مجموعه‌های نوآور ایده‌های خود را تا حدود زیادی تکمیل کرده بودند.

بامشکی در خصوص این رویداد بیان کرد: هدف ما این است که رویداد راهی برای برقراری ارتباط میان گروه‌های نوآور و ایده‌پرداز و سرمایه‌گذاران باشد. با مجموعه‌هایی از قبیل بانک‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شهرداری‌ها گفتگو‌هایی صورت گرفته که در این ایده‌ها سرمایه‌گذاری کنند. ایده‌های متنوع و اجرایی در حوزه زیارت در این رویداد ارائه می‌شود که فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاران است تا در کنار حمایت از ایده‌های جدید به سود برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.