نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای برنامه پزشک خانواده به طور دقیق و کامل در استان اجرا شود.

سید جلیل میرمحمدی نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با تأکید بر ظرفیت‌های مناسب این دانشگاه گفت: در استان یزد این ظرفیت وجود دارد که برنامه پزشک خانواده به طور دقیق و کامل اجرا شود. 

او ادامه داد: اجرای برنامه پزشک خانواده در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد، چرا که از اهمیت فراوانی برخوردار است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس بر لزوم انتخاب مدیران متعهد و کارآمد بدون در نظر گرفتن گرایش‌های سیاسی تأکید کرد و افزود: مجموعه مدیریت وزارت بهداشت در این دولت به دست نیرو‌های متعهد و مسلمان سپرده شده و حمایت از اجرای برنامه‌های مرتبط با سلامت در مجلس شورای اسلامی را از وظایف خود می‌دانم.

میرمحمدی تصریح کرد: بنده به صورت تخصصی از عملکرد وزارت بهداشت در مجلس دفاع می‌کنم و نگاه من در حوزه سلامت، به حوزه انتخابیه خود اختصاص ندارد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس خطاب به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار داشت: در هر کجای استان مشکلی مرتبط با حوزه سلامت داشتید به بنده منتقل کنید و متعهد می‌شوم از ظرفیت خود برای برطرف شدن این مشکلات به منظور بهبود وضعیت سلامت مردم استفاده کنم.

او با تاکید بر ظرفیت بالای نیروی انسانی در دانشگاه خاطر نشان کرد: مجموعه پرسنل و کادر بهداشتی و درمانی مجربی در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد مشغول به فعالیت هستند و امیدواریم با این پتانسیل دانشگاه روز به روز درجات عالی را کسب کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار