سردار رادان:

انقلاب اسلامی به برکت وجود شهدا حفظ خواهد شد/ توطئه های دشمنان ره به جایی نمی‌برد

فرمانده فراجا در یادواره ۴۵۵ شهید انتظامی گیلان گفت: شهدا، چراغ هدایت ما در مسیر عزت و تعالی هستند و انقلاب اسلامی را حفظ خواهند کرد.

یادواره ۴۵۵ شهید انتظامی گیلان عصر امروز با حضور سردار رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و مدیران این استان در مصلای امام خمینی (ره) رشت برگزار شد.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در این مراسم با تبیین اثر وجودی شهدا در حفظ آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: شهدای عزیز ایران اسلامی چراغ هدایت ما در مسیر عزت و تعالی هستند و اثر وجودی آن‌ها همواره جمهوری اسلامی ایران را در برابر هجمه‌های دشمنان حفظ خواهد کرد.

او با بیان اینکه اثر وجودی شهدا ما در برابر لغزش و پیچ و خم‌های زندگی حفظ خواهد کرد، افزود: یادواره شهدا فرصتی ارزشمند برای تشریح سیره ارزشمند شهدای عزیز ایران اسلامی است.

به گفته فرمانده فراجا، شهیدان ایران اسلامی با تأسی از امام حسین علیه السلام به میدان آمدند و این فرهنگ تا زمانی که در کشور حکمفرما است دشمنان نخواهند توانست به ایران اسلامی نفوذ کنند.

سخنرانی سردار رادان، فرمانده فراجا در یادواره شهدای انتظامی گیلان

سردار رادان با اشاره به وجود بیش از ۸ هزار شهید در گیلان گفت: این استان در عرصه‌های دفاع از کشور و انقلاب پیشگام بود و تقدیم هزاران شهید گواه این ادعا است.

او تصریح کرد: فرزندان دیار قهرمان گیلان از زمان میرزا کوچک خان و پس از آن در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم و دفاع از سلامت جامعه همواره در خط مقدم بودند.

یادواره ۴۵۵ شهید نیروی انتظامی گیلان

مردم گیلان در ۲۲ بهمن امسال همانند ۸ دی ۸۸ حماسه آفریدند

اسدالله عباسی، استاندار گیلان هم در یادواره ۴۵۵ شهید والامقام انتظامی استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان گفت: گیلان؛ دیار سردار جنگل، آیت الله العظمی بهجت فومنی و ظهور خط سرخ شیعه (آل‌بویه) است.

او با قدردانی از حماسه مردم گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: گیلانیان در ۲۲ بهمن امسال همانند ۸ دی ۸۸ حماسه آفریدند و با حضور ارزشمند و تاریخی خود با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

اسدالله عباسی استاندار گیلان

استاندار همچنین به فداکاری‌های نیروی انتظامی استان به ویژه در چند ماه گذشته اشاره و تصریح کرد: نیرو‌های انتظامی ثابت کردند در مقوله امنیت و در دفاع حقانیت انقلاب و ایستادگی در برابر حملات ناجوانمردانه دشمنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و در چند ماه گذشته شاهد فداکاری این قشر از جامعه در کشور و گیلان بودیم.

عباسی نقش سایر ارکان‌های نظامی و امنیتی در ایجاد آرامش در جامعه را بسیار موثر دانست و افزود: بسیجیان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیرو‌های امنیتی و نظامی و اطلاعاتی در کنار نیروی انتظامی و مردم در ایجاد امنیت در جامعه هستند و جانفشانی می‌کنند.

تکریم خانواده شهدا از مأموریت‌های فراجا است

سردار عزیز اله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مردمان غیور و شهیدپرور این استان همیشه مدافع انقلاب بودند، در تاریخ این مرز و بوم شهدای بزرگ و مبارز همچون سردار جنگل به ثبت رسیده است.

سردار عزیز اله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان

او با اشاره به اینکه گیلان ۸ هزار شهید، ۲۳ هزار جانباز و ۲ هزار آزاده در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است، افزود: از این تعداد ۴۵۵ شهید و ۸۶۵ جانباز و ۶۸ آزاده سهم فرمانده انتظامی استان است.

فرمانده انتظامی گیلان مهمترین هدف برگزاری یادواره شهدای انتظامی را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گفتمان فرهنگ سازی خدمت صادقانه اعلام و تصریح کرد: یکی از مأموریت‌های فراجا تکریم خانواده شهدا و بزرگداشت شهدا است.

یادواره ۴۵۵ شهید نیروی انتظامی گیلان

مداحی ابوذر بیوکافی، استقبال از شهید گمنام تازه تفحص شده ۲۰ ساله و از شهدای دوران دفاع مقدس، قرائت دلنوشته دختر شهید سلمانی و برپایی نمایشگاه آثار و دستاورد‌های شهدای انتظامی گیلان تحت عنوان «یاد یاران» از دیگر برنامه‌های مراسم یادواره ۴۵۵ شهید فرماندهی انتظامی استان گیلان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.