رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورای مجلس گفت: امروز این وظیفه مسئولان و مدیران است که مطالبات و خواسته‌های به حق مردم را پاسخ دهند و جلوی تورم ویرانگر و گرانی‌ها را بگیرند.

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورای مجلس در صحن علنی مجلس با بیان اینکه وظیفه مسئولان است که تورم ویرانگر و گرانی‌ها را کنترل کنند، گفت: تکلیف نیرو‌های خرید خدمات و خدمتگزاران مدارس را مشخص کنید.

او طی تذکری در صحن مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مردم ولایتمدار برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکوه اقتدار حضور را به نمایش گذاشته و با این حضور کار را تمام کردند.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به عدم تعیین تکلیف نیرو‌های خدمات آموزشی در آموزش و پرورش اظهار کرد: در حال حاضر چند ماه از سال گذشته، ولی حقوق این نیرو‌ها پرداخت نشده است.

جوکار تأکید کرد: وضعیت نیرو‌های خرید خدمت که امروز به عنوان خدمتگزار در مدارس کار می‌کند، بلاتکلیف است و این قشر هم چند ماه است حقوقشان پرداخت نشده که باید تعیین تکلیف شده و تبدیل وضعیت این عزیزان سریعتر در دستور کار قرار گیرد تا مشکلشان مرتفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار