سامانه بارشی مهمان آخر هفته اصفهان

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان، گفت: در پایان هفته با افزایش شدت ناپایداری‌ها، بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

نوید حاجی‌بابایی معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه در شهر اصفهان و مناطق مرکزی و صنعتی استان، روز چهارشنبه غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود افزود: در روز پنجشنبه، نیمه جنوبی و در روز جمعه بیشتر مناطق شرایط ابرناکی و بارش پراکنده خواهند داشت.


او گفت: فعالیت این سامانه از پنج‌شنبه آغاز می‌شود و تا اواخر شنبه ششم اسفند احتمال بارش پراکنده برف و باران، کاهش دید و مه آلودگی، گاهی وزش باد شدید، کولاک در گردنه‌ها و ارتفاعات برف‌گیر در جنوب و بیشتر مناطق استان وجود دارد.

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: یخبندان و لغزندگی سطح جاده‌ها، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های محلی و مسیل‌ها، احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی، کاهش دید در جاده‌های کوهستانی، ریزش بهمن، کولاک در ارتفاعات از پیامد‌های فعالیت این سامانه بارشی است.


حاجی‌بابایی گفت: احتیاط در سفر‌های برون شهری، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و سوخت کافی هنگام سفر و تمهیدات لازم برای حفظ ماشین‌آلات کشاورزی توصیه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار