مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: امدادرسانی به مناطق سخت گذر و روستا‌های محاصره در برف الیگودرز از طریق ۱۷ سورتی پرواز انجام شد.

محمد قدمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان به رسانه‌ها اعلام کرد: امدادرسانی در برخی از مناطق شهرستان الیگودرز به دلیل سخت گذر بودن از راه زمینی امکان پذیر نیست بنابراین توزیع اقلام مورد نیاز ساکنان این مناطق از سوی دستگاه‌های امدادرسان و گروه‌های جهادی با بالگرد در حال انجام است.

او اظهار داشت: طی بارندگی‌های اخیر ۱۷ تیم عملیات امداد هلال احمر با حضور ۵۵ نفر در سطح استان فعال بود که در پایگاه‌های شول آباد، چمن سلطان، اشترانکوه، اباذر، سه راهی فیروز آباد، کاکارضا، گاماسیاب و گشور خدمات رسانی داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان  با بیان اینکه محور‌های محل فعالیت این نیرو‌ها گردنه شول آباد، الیگودرز به خمین، الیگودرز به اصفهان، ازنا به شازند، نهاوند به نورآباد، کرمانشاه به نورآباد، نورآباد به فیروز آباد و خرم آباد به الشتر بود اظهار داشت: در این راستا ۲ هزار و ۸۸ نفر امدادرسانی و ۶۴ نفر اسکان داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان ادامه داد: در این مدت ۴۱ خودرو رهاسازی و اهالی ۲۰ روستای برفگیر نیز امدادرسانی شدند.

مرادی گفت: همچنین تاکنون با استفاده از بالگرد، ۱۵ سورتی پرواز امدادی انجام شده است و هشت هزار و ۳۲۰ کیلوگرم مواد غذایی، ۱۷۱ کیسه آرد، ۱۰۰ سبد غذایی، ۱۶ تخته موکت و ۴۸ تخته پتو در اختیار افراد گرفتار در برف قرار گرفته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.