عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای افتتاح چند طرح عمرانی از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی وارد استان کرمانشاه شد.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح پنجشنبه از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی طی سفر ۲ روزه برای افتتاح چند طرح عمرانی وارد استان کرمانشاه شد.

عیسی زارع‌پور در بدو ورود به استان کرمانشاه با حضور در گلزار شهدای کرمانشاه به مقام شامخ شهیدان این استان ادای احترام کرد و با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل بر مزار شهیدان این استان تجدید میثاق کردند.

قرار است پیش از ظهر امروز پروژه گازرسانی به شهر ریجاب با حضور وی افتتاح شود.

افتتاح کارخانه کاغذ سنگی اسلام آباد غرب و بازدید از روستای سابان این شهرستان و حضور در جلسه شورای اداری از جمله برنامه‌های روز اول سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان کرمانشاه است.

زارع‌پور فردا جمعه و در دومین روز از سفر خود عازم شرق استان می‌شود و طرح افزایش ظرفیت پست برق شهرستان کنگاور را افتتاح می‌کند.

وزیر ارتباطات را که در این سفر محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه به همراه جمعی از نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی همراهی می‌کنند به شهرستان‌های دالاهو، اسلام آبادغرب و سنقروکلیایی سفر خواهد کرد.

 جلسه شورای اداری استان کرمانشاه با حضور مدیران استانی ساعت ۱۶:۳۰ در محل استانداری کرمانشاه برگزار می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۴ اسفند ۱۴۰۱
بدترین وزیر از اول تا کنون