به تصویب طرح‌ها تنها روی کاغذ اکتفا نشود

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری مستمر مسئولان حل بسیاری از مشکلات شهرستان کنارک در خود منطقه میسر خواهد بود و نباید به تصویب طرح‌ها تنها روی کاغذ اکتفا شود.

حجت الاسلام  والمسلمین محامی  در در جمع مردم، علما و مسئولان شهرستان کنارک  گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی محکم به بدخواهان انقلاب در داخل و خارج کشور و عملا یک رفراندوم برای انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه زاهدان افزود: مسئولان نباید حضور مردم را پای عملکرد خود بگذارند، زیرا این حضور گسترده نشأت گرفته از عشق مردم به نظام اسلامی بود هر چند گلایه و مطالبه‌هایی نیز وجود دارد.

حجت الاسلام  والمسلمین محامی گفت: خداوند متعال پیامبر اکرم (ص) را برای هدایت جامعه بشری مبعوث و کار ویژه او را تلاوت آیات قرآن برای مردم و تزکیه دل و جان آن‌ها قرار داد تا بتوانند خوب رشد پیدا کنند.

وی ادامه داد: پاکسازی روح، روان و جان مردم مقدمه‌ای برای بهره‌مندی از علم الهی، دانش، بینش و حکمت است و با دانستن متفاوت است.

حجت الاسلام  والمسلمین محامی گفت: ارائه فهرست بلندبالایی از مشکلات به فراموشی سپرده خواهد شد و باید مشکلات را اولیت بندی و هر سال چند مشکل عمده شهرستان را حل و بعد سراغ اولویت‌های بعدی بروید.

وی ادامه داد: شهرستان کنارک از ویژگی‌های اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خوبی برخوردار و توانمندی و ظرفیت‌های بالایی دارد و بر اساس تلاش مسئولان مشکلات منطقه تا حدودی رفع و وضعیت نسبت به گذشته بهتر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کشاورزان زابل
۱۲:۴۹ ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
کشاورزان و بهر ه بر داران نهور بخش کرباسک اعتراض خودرا از اقدامات راطه بازی پارتی بازی در مدیریت جهاد زابل و بنجار به اطلاع مسئولین رساند ه ایم خواستار تغییر مدیران هستیم مدیران قبلی و فعلی هیچ یک کارایی لازم را ندارند 5 هکتار باغ مردم خشک شد برای انها چاهک نمی دهند ولی در یک منزل مسکونی فرسوده کمتر از 800 متر چاهک حفر می کننداین چاهک سبب در گیری و نزاع در روستا شده است چون سبب نشست خاک و خسارت به منازل میشود فاصله طولی با چاهک مجاور رعلیت نشده است ومسبب اصلی مسئول اب وخاک جهاد زابل است این بی عدالتی را جمع کنید با رئیس شورای نهور زابل جنوب بنجار تماس بگیرید
آخرین اخبار