مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال ۱۵۰ واحد مسکونی به مددجویان و جامعه هدف این نهاد واگذار شده است.

 

شرفی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به این که از ابتدای سال ۱۵۰ واحد مسکونی با کمک بلاعوض بهزیستی و تسهیلات دولتی به مددجویان و جامعه هدف این نهاد واگذار شده است که تا پایان امسال به ۲۷۰ واحد می‌رسد، گفت: هزار و ۲۰۰ نفر از جامعه هدف بهزیستی این استان در سامانه نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کرده‌اند که تاکنون ۴۵۰ نفر مشمول ساخت مسکن در این طرح شده‌اند.

او افزود: مابقی افراد هم در مراحل استعلام و بررسی وزارت راه و شهرسازی هستند گرچه همچنان اطلاع‌رسانی به منظور نام‌نویسی سایر مددجویان در این طرح ادامه دارد.

شرفی با اشاره به اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض ساخت مسکن به جامعه مددجویی بهزیستی عنوان کرد: این مبلغ با عنایت به همکاری بنیاد مستضعفان برای خانواده‌های دارای ۲ فرزند معلول و بیشتر، در روستاها به ۱۵۰ میلیون تومان و در شهرها به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی اظهار کرد: خانه های مددجویی با متراژ ۶۵ تا ۸۵ مترمربع و به صورت ویلایی در شهرها و روستاها ساخته می‌شود.

او با اشاره به همکاری بهزیستی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان در زمینه ساخت مسکن برای مددجویان تصریح کرد: دفتر ساخت مسکن مجموعه بهزیستی خراسان جنوبی به صورت جدی پیگیر موضوع مسکن‌دار شدن جامعه هدف مددجویان این نهاد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.