مجتمع دانش بنیان کاغذ خسروی اسلام آباد غرب در استان کرمانشاه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نماینده دولت، استاندار کرمانشاه و نماینده مردم اسلام آباد و دالاهو در مجلس شورای اسلامی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حسین فیض‌جعفری رئیس اداره طرح و برنامه اداره کل صنعت معدن استان کرمانشاه گفت : برای احداث این کارخانه ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است که از این میزان ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی بوده است.

حسین فیض‌جعفری افزود: این کارخانه که تولید کاغذ در آن از ماده معدنی «کربنات کلسیم» صورت می‌گیرد به لحاظ تکنولوژی بکار رفته در آن در نوع خود در غرب کشور بی نظیر است.

وی اضافه کرد: این کارخانه که ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰ هزار تن کاغذ در سال را دارد برای ۸۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است.

فیض‌حسینی یادآور شد: در این مجتمع کاغذ‌های سنگی در ضخامت ۷۰ تا هزار میکرون تولید می‌شود که شامل انواع کاغذ‌های دیواری، بسته بندی، تحریر، دکوراتیو و کاغذ‌های رنگی است.

وی ادامه داد: این واحد هم اکنون ۲۰ درصد از نیاز کشور به کاغذ تحریر بسته بندی کشور را تامین می‌کند که بزودی به ۴۰ درصد خواهد رسید.

وی گفت: این واحد قادر است کل نیاز کشور به کاغذ دیواری را تامین کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.