مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان گفت: مدرسه ۹ کلاسه شهدای شمخانی در کوی گلدشت اهواز با مشارکت خیریه شهدای شمخانی امروز پنجشنبه به بهره برداری رسید.

محمد سعیدی پور مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان در این مراسم ضمن تشکر از تمامی خیران در ساخت و تکمیل پروژه های مدرسه سازی و تبریک ایام شعبانیه گفت: موسسه شمخانی یکی از موسسات خیریه است که در ساخت مدرسه در استان اقدامات مؤثری داشته است.

او ادامه داد: خوزستان در بهمن‌ماه امسال رکورد دار ساخت مدرسه در کشور بوده و ۳۱۰ کلاس درس در قالب ۷۵ مدرسه را افتتاح کرده است.

مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان  افزود: موسسه شمخانی به دنبال ایجاد بستر برای علم آموزی و شادی دانش آموزان است و به واسطه خیران در اسفند ماه ۶۰ کلاس درس آماده افتتاح است و تا مهر ماه سال آینده ۵۰۰ کلاس درس افتتاح می شود.

آقای سعیدی پور می گوید: فروش املاک مازاد به معنای فروش مدارس نیست بلکه املاک بلا استفاده فروخته می شود تا برای تکمیل پروژه های مهم مدرسه سازی استفاده شود.

او گفت: در فروش املاک هیچ مدرسه خیری و وقفی فروش نمی رود و فقط املاک بلا استفاده فروخته می شود و پول فروش به خزانه استان بر می گردد که با این اقدام هیچ مدرسه نیمه تمامی نخواهیم داشت.

مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان  ادامه داد: مدرسه ۹ کلاسه شمخانی با اعتباری بالغ بر هفتاد میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع به بهره برداری رسید.

آقای سعیدی پور گفت: خیران در کنار دولت حضور دارند و ۸۵ درصد ساخت مدرسه در استان با مشارکت خیران انجام‌می شود.

به گفته او،  مدرسه سازی همچنان ادامه دارد و هزار و ۸۰۰ کلاس درس در استان در دست ساخت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.