فرماندار مهاباد:

اجتماعی کردن بحث اعتیاد در ریشه کنی آن موثر است

فرماندار مهاباد گفت: اگر بخواهیم با بلای خانمانسوز اعتیاد مبارزه کنیم باید این موضوع را اجتماعی و مردم را با این موضوع بیشتر آشنا کنیم.

حسن عباسی فرماندار مهاباد در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ظرفیت اجتماعی کردن بسیاری از مسائل و موضوعات در شهرستان را بالا دانست و گفت: می‌توان با برنامه ریزی و برگزاری نشست‌های تخصصی با افراد صاحب نظر برخی از مشکلات و مسائل این حوزه را برطرف نماییم.  

وی از اعتیاد به مواد مخدر به عنوان یکی از چالش‌ها و معضلات جامعه نام برد و افزود: استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای آگاهی از عواقب اعتیاد به انواع مخدر می‌توان مردم از آسیب‌های این بلای خانمان سوز در امان نگه دارد.

مقام عالی شهرستان بر اعمال محدودیت بر مراکز عرضه قلیان سرا و دخانیات تاکید کرد و افزود: همچنین به افراد بهبود یافته از کمپ‌ها در راستای برگشت به جامعه و اشتغالزایی تسهیلات کم بهره تعلق خواهد گرفت.  

وی از تلاش‌های دستگاه‌های مرتبط  در امر مبارزه با مواد مخدر تقدیر کرد و ادامه داد: امیدواریم با همکاری و هم افزایی بیشتر در مواجهه با این پدیده اهتمام جدی داشته باشیم تا بتوانیم زمینه ارتقای فرهنگ عمومی را در زمینه پیشگیری از اعتیاد فراهم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.