مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان منصوب شد

با حضور کردی مدیرعامل، آقای قربانی مدیر حراست شرکت مادر تخصصی توانیر از زحمات پرنده‌مطلق تقدیر و مهدی پیری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان منصوب شد.

 روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان  ؛ کردی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر در مراسم تودیع معارفه مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای استان   ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته صنعت برق در سیستان و بلوچستان بر افزایش توان و تولید برق استان تاکید  کرد و همچنین از اجرای بسیاری از طرح‌‌های بزرگ در استان و اولین‌ها در شرکت برق منطقه‌ای ابراز رضایت نمود که آن را الگویی مناسب برای همه بخش‌های صنعت برق کشور برشمرد.

وی  همچنین از مدیر سابق شرکت برق منطقه ای استان در خصوص تلاش صادقانه در مدت تصدی مسئولیت در استان سیستان و بلوچستان تشکر ویژه کرد .

کردی  در بخش دیگری اظهار امیدواری کرد مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه گام‌هایی بزرگتر را برداشته و توفیق خدمت رسانی بیش از پیش را به مردم شریف و قانع سیستان و بلوچستان را داشته باشد.

  پرنده مطلق در این مراسم با عنوان گوشه‌ای از فعالیت‌های صورت گرفته در استان، خدمت صادقانه به مردم عزیز سیستان و بلوچستان را توفیقی الهی خواند و اظهار داشت مطمئنا تمام تلاش خانواده بزرگ شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تامین برق پایدار برای تمام نقاط استان بوده که با توجه به وسعت استان و زیرساخت‌های صنعت برق کار بسیار دشواری بوده است که به فضل خداوند در توسعه شبکه برق و تولید برق استان پیشرفت‌های قابل توجهی به دست آمده است و مردم این استان را شایسته بهترین‌ها دانست و به همه مسئولین نیز توصیه نمود تمام تلاش و غیرت خود را برای آبادانی و پیشرفت این استان و رفع مشکلات مردم بکار بگیرند و در پایان از همه همکاران و خانواده بزرگ شرکت برق منطقه‌ای برای همیاری و زحمات بی شائبه‌شان که موجب پیشبرد اهداف شرکت و کسب افتخارات متعددی گردیده تشکر کرد.

 در ادامه جلسه   پیری ضمن تقدیر از زحمات همه مدیران و همکاران شرکت برق منطقه‌ای بر ادامه راه بر تکیه به تخصص و نیروی انسانی جوان تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود در مسیری که گام نهاده با در نظر گرفتن رضای خداوند متعال بتواند خدمت‌رسان همه مردم بزرگوار و غیور سیستان و بلوچستان باشد.

 در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات مهندس پرنده مطلق تقدیر شد و مهندس پیری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان منصوب شد و برایشان آرزوی توفیق روز افزون در مسئولیت محوله گردید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار