اقدامات لازم برای تأمین کالاهای نوروز و رمضان در حال انجام است/ لزوم نظارت مستمر بر بازار از سوی دستگاه‌های مرتبط

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بر استمرار نظارت بر بازار و برخورد با هرگونه افزایش نامتعارف قیمت‌ها تأکید کرد.

یاسر عبداللهی عابد بر استمرار نظارت بر بازار و برخورد با هرگونه افزایش نامتعارف قیمت‌ها تأکید کرد و گفت: تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برای نوروز و رمضان از سوی دستگاه‌های مرتبط در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان اظهار کرد: تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برای عید نوروز و ماه مبارک رمضان از سوی دستگاه‌های مربوط در حال انجام است.

عبداللهی عابد افزود: دستگاه‌های مرتبط نسبت به تأمین اقلام مورد نیاز مردم و سهمیه‌های مربوط از مرکز برای ثبات قیمت در بازار اقدام مستمر می‌کنند.

او ادامه داد: استمرار نظارت بر بازار و برخورد با افزایش نامتعارف قیمت‌ها از سوی دستگاه‌های مرتبط ضروری است و با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز و ماه رمضان، نشست‌های کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان اردبیل به‌صورت مستمر برگزار می‌شود.

اهمیت اطلاع‌رسانی بیش‌تر سامانه تلفنی ۱۲۴ برای بررسی گزارش افزایش نامتعارف قیمت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل تصریح کرد: توجه به شکایات و گزارش‌های مردمی در خصوص برخورد با افزایش نامتعارف یا خودسرانه قیمت ضروری بوده در این راستا لازم است سامانه تلفنی ۱۲۴ بیش از گذشته اطلاع‌رسانی و شکایات مردمی از طریق این سامانه بررسی شود.

گفتنی است؛ در این نشست دستگاه‌های عضو کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان اردبیل، نظرات خود را درباره کنترل بازار اعم از تأمین اقلام و نظارت بر قیمت‌ها مطرح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.