در دیدار نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور، نماینده کردستان با نتیجه ۶۶ بر ۳۹ پالایش نفت آبادان را شکست داد.

تیم تیروژ حیات کردستان امروز در اولین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور در سالن آزادی سنندج میزبان نفت آبادان بود که در یک بازی برتر، با نتیجه ۶۶ بر ۳۹، پالایش نفت آبادان را مغلوب کرد.

بانوان بلندقامتان کردستانی در کوارتر اول با نتیجه ۲۱ بر ۱۲ حریف را شکست دادند و کوارتر دوم نیز حساب شده و با فاصله زیاد ۱۸ بر ۶ برابر نفت آبادان، بازی را به نفع خود تمام کردند.

تیروژ حیات در کوارتر سوم هم با نتیجه بسیار خوب ۱۷ بر ۷ نفت آبادان را مغلوب کرد اما در کوارتر چهارم این تیم حریف بود که به خود آمد و ۱۴ بر ۱۰ از سد نماینده کردستان گذشت.

بلندقامتان تیم تیروژ حیات کردستان در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی روز سه شنبه ۹ اسفند در سالن تختی شهر آبادان یک بار دیگر مقابل تیم پالایش نفت صف‌آرایی خواهند کرد و در صورت کسب پیروزی به دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور راه پیدا می.کنند و در صورت باخت باید بازی سوم برابر این تیم را نیز برگزار کنند.

هرکدام از این دو تیم در صورت کسب دو بُرد از سه بازی به مسابقه فینال مقابل برنده دیدار تیم‌های گروه بهمن تهران و شهرداری گرگان راه پیدا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.